To top
8 Dec

Rolling… #LamborghiniHuracan

www.sheslarissa.ro-rolling-Lamborghini-Huracan-COVER

Hey guys, as I promised you, I’m coming back with a new article about super-cars!

I will retell you a few things about this Lamborghini that you ask me about almost on every post from the socializing networks. There are a few details which, I believe, any car lover should know.

The new Lamborghini Huracan LP 610-4 that competes with Ferrari 458 and McLaren 650S, received its name from a famous Spanish bull from the years 1800 and it will be the volume model of the Italian brand during the following years, hence replacing the old Gallardo which was sold in over 14.000 copies within tens of years of experience.

Huracan is a four-wheel drive vehicle, with a V10 engine, positioned on the central area of the vehicle. The 5.2 liters engine develops 610 HP and makes very strong noise, when the accelerator is pressed at its maximum. Yet, due to the exhaust system, it easily reaches 640 HP.

From the technical point of view, the most important improvement is the transmission with a double clutch that works perfectly, as well as when the driver choses to drive aggressively.

I will offer you, shortly, a few details over this Lamborghini and I will start with the interior, which is stock, so there is not much to say, so let’s go to the most interesting part, the exterior.

First of all there have been changed the rims, now it has ZP.FORGED 3  2-piece modular forged, reinforced, then the exhaust system was changed, FI Exhaust, it has NOVITEC adjustable springs, Chrome Silk clinging and, the most important, in my opinion, which also gives a greater personality to the vehicle, is the carbon fibre body-kit from ZACOE, the first body-kit especially fit for this Lamborghini which will, of course, start to be sold.

At present it has approximately 13.000 km on board, driven in approximately 6 months.

The most frequent question I receive from you is: which is the maximum speed I drove it with… the answer: 330 km/h on a highway in Germany, no speed limit.

Enjoy the pictures, guys!

Hey guys, aşa cum v-am promis am revenit cu un nou articol despre super-cars!

Vă voi povesti câte ceva despre acest Lamborghini, de care mă tot întrebaţi la fiecare postare pe reţelele de socializare. Sunt câteva detalii pe care, zic eu, orice iubitor de maşini ar trebui să le ştie.

Noul Lamborghini Huracan LP 610-4, care rivalizează cu Ferrari 458 şi McLaren 650S, a primit denumirea de la un celebru taur spaniol din anii 1800 şi va fi modelul de volum al brandului italian în următorii ani, înlocuindu-l astfel pe bătrânul Gallardo care a fost vândut în peste 14.000 de exemplare în decursul a zeci de ani de experienţă.

Huracan-ul este un bolid cu tracţiune integrală, cu motor V10, poziţionat în zona centrală a automobilului. Motorul de 5,2 litri dezvoltă o putere de 610 CP şi face un zgomot foarte puternic, atunci când acceleraţia este călcată la maximum. Însă datorită evacuării ajunge cu uşurinţă la 640 CP.

Din punct de vedere tehnic, cea mai importantă îmbunătăţire este cutia de transmisie în şapte trepte şi dublul ambreiaj, care funcţionează excelent atât în modul automat, cât şi atunci când şoferul alege să conducă agresiv.

Vă voi oferi, pe scurt, câteva detalii despre acest Lamborghini şi voi începe cu interiorul, care este stoc, deci nu sunt prea multe de zis, aşa că trecem la partea mai interesantă, exteriorul.

Prima dată au fost schimbate jantele, acum are ZP.FORGED 3 modulare, din două bucăţi, forjate, după a fost schimbată evacuarea, FI Exhaust, are arcuri reglabile NOVITEC, colant Crome Satinat, şi, cel mai important, care după părerea mea dă o şi mai mare personalitate maşinii este body-kit-ul din carbon de la ZACOE, primul body-kit făcut special pentru acest Lamborghini însă urmează, bineînţeles, să fie comercializat.

În prezent are aproximativ 13.000 km la bord, făcuţi în aproximativ 6 luni.

Cea mai frecventă întrebare pe care o primesc de la voi este: Cu cât am condus-o cel mai mult… Răspunsul: cu 330 km/h pe o autostradă din Germania, fără limită de viteză.

Enjoy the pictures, guys!

www.sheslarissa.ro-rolling-Lamborghini-Huracan-COVER

www.sheslarissa.ro-rolling-Lamborghini-Huracan-02

www.sheslarissa.ro-rolling-Lamborghini-Huracan-03

www.sheslarissa.ro-rolling-Lamborghini-Huracan-04

www.sheslarissa.ro-rolling-Lamborghini-Huracan-05

www.sheslarissa.ro-rolling-Lamborghini-Huracan-06

Photo by: Vlad Grigore

Larissa
Larissa

Numele meu este Larissa și am 26 de ani. M-am născut în anii '90 în Râmnicu Vâlcea, însă de câțiva ani m-am mutat în București, un oraș în care mă regăsesc, cu vechile lui străzi înguste și aglomerate, cu bulevardele largi și moderne pe care gonesc zilnic mii de mașini, cu arhitectura de neegalat din perioada interbelică, dar și cu "noul" pe care îl reprezintă traiul într-o capitală a unei țări europene.